2016. február 11., csütörtök

Eight



Sziasztok!  Meg is hoztam az új részt. Előre közlöm, hogy, aki nem érzi magát felkészültnek egy forró,18+-os jelenetre,hagyja ki ezt,mert ez a rész SZINTE csak arról fog szólni. Elég részletesen le van írva,de ha mégis elolvassátok,hagyjatok nyomot magatok után(pipa vagy komment formájában). Köszönöm a figyelmet!:)

 _____________________________________________________________________________


Miután Adam és Lauren visszamentek a kuckójukba, elkezdtem mosogatni a koszos tányérokat.


-Asszem én elmegyek sétálni egyet. - jelentette ki Dave és kiment a konyhából, majd az ajtó csukódását - vagy inkább csapódását - hallottam.


Egyedül maradtam Jimmyvel. Éreztem magamon a tekintetét, amitől borsódzott a hátam. Végül feladtam és egyenesen a szemébe néztem. Álltam a tekintetét és ő is az enyémet.


 -Mondd, milyen szándék vezérelt, hogy ide merted tolni a képedet? - néztem rá  hűvös tekintettel.


-Layla, én meg tudom magyarázni ami a kórházban történt... - mondta halkan.


- Tényleg? Hallgatlak? - húzódott a szám gúnyos vigyorra.


-Az úgy volt, hogy .... - csönd. Valami ilyesmire számítottam. Ezt nem lehet megmagyarázni.


-Rendben. Most, hogy kimagyaráztad magad végre, nyugodtan elmehetsz. - kacsintottam, ami nem igazán tetszett neki. Fölállt az asztaltól és egyenesen felém lépdelt. Megijedtem. Nem tudtam mi fog történni. Nem arra a reakcióra számítottam.


Elkezdtem hátrálni, amíg a falnak nem ütköztem. Hirtelen gondolat futott át az agyamon, hogy leütöm, de semmi hasznos nem akadt a kezembe, ezért remegő testtel vártam a folytatást. Jimmy két kezét a falnak támasztotta, ezzel akadályozva az esetleges menekülésemet. Ajkait finoman a nyakamra tapasztotta, aminek még ha akartam volna sem tudtam volna ellenállni.


Egy ponton elkezdte szívogatni, harapdálni és nyaldosni. A szemeim jobban kinyíltak. Megjelölt, mint holmi kóbor kandúr a területét. Tudatni akarta, hogy én csak és kizárólag az övé vagyok.


-Jimmy... - pihegtem, de ő nem hagyta abba, sőt! Ajkai intenzíven mozogtak, a harapások pedig halk nyöszörgést váltottak ki belőlem.


-Akarlak! Szeretlek! Veled akarok lenni! Az egész dolog csak egy kibaszott félreértés volt. - nézett a szemembe kétségbeesetten - Ugye hiszel nekem? - kék szemei tündököltek a halovány lámpa fényében.


Bátortalanul bólintottam. Hittem neki, és reméltem, jól döntöttem.


-Tudtam, hogy hinni fogsz nekem! Ezért is imádlak! - kapott az ölébe és gyors léptekkel a fürdőszobába vitt. Ott leültetett a kád szélére és visszament, hogy kulcsra zárja az ajtót.


-Vetkőzz! - parancsolta. A hangja nem volt ijesztő, mégis határozott és kedves.


-Nekem van egy jobb ötletem. - álltam fel és kecsesen odalépkedtem hozzá. Laza, halálfejes nyakkendőjét az ujjamra csavartam és rántottam rajta egyet, ezzel szája közelebb került az enyémhez. Megpusziltam az ajkait, majd még egyszer, ám akkor a rózsaszínű telt ajkak szétváltak és pajkos nyelve a számban kutatott párja után. Hamar megtalálták egymást és huncut játszadozásba kezdtek egymással.


Jimmy halkan hümmögött, mire akaratlanul is elnevettem magam.


-Na mi olyan vicces? - mosolygott.


-Mi lenne, ha egymást vetkőztetnénk? - kezdtem el kigombolni az ingét.


-Hmm...nem is hangzik rosszul, de úgy érdekesebb, ha nem használhatod a kezed, csak a szádat. Na? - tornyosult fölém, én egy huncut vigyor kíséretében beleegyeztem a dologba. A fogaim közé vettem az inge egyik gombját, hamar szabaddá vált a felsőtete, amit hegek borítottak. Kíváncsi voltam, hol szerezte őket, de máskor akartam kideríteni.


-Ez itt nem lesz jó. Mi lenne ha bemennénk a szobába? - villantott felém egy rossz fiús mosolyt. Bólintottam, mire karjaimat a nyaka köré fontam, é pedig lassan megemelt a combom  alatt és hamarosan a karjaiban feküdtem. Egy kézzel tartott, a másikkal az ajtót nyitotta. Az nyikorogva kinyílt, Jimmy rám nézett. Kíváncsi voltam, hogy mire gondol abban a pillanatban, de inkább ráhagytam.


Lábával belökte a szoba ajtaját. bevitt, majd sarkával visszatolta, addig, amíg a zár nem kattant.


Leültetett az agyra, fölém hajolt és megcsókolt. Hosszú, szenvedélyes és vad csók volt. Olyan vágy kerített hatalmába, ami azelőtt még soha. Úgy szabadultunk meg a ruháinktól, hogy észre sem vettem.


-Hé kislány, nagyon kívánlak téged, ugye tisztában vagy vele? - nézett igéző szemekkel.


Elmosolyodtam és pozíciót váltottam, úgy láttam tetszett neki.  Lentebb csúsztam az ágyon, éppen Jimmy férfiasságával szembe kerültem. Meglepődtem, sőt zavarba jöttem a méretétől.


Megfogtam, majd a számhoz emeltem, elkezdtem gyengéden nyaldosni, majd a számba vettem. Először lassan szopogattam, majd gyorsítottam. Jimmy szaporábban kezdte venni a levegőt, majd egy idő után leállított és fölém kerekedett.


-Csodálatos vagy! - suttogta.


-Valóban? És vajon te is az vagy? - túrtam bele a hajába.


-Szeretnéd tudni? - hajolt közel hozzám, az orra súrolta az enyémet.


-Minden vágyam! - csókoltam meg hosszan.


Fölállt és a nadrágja zsebéből előhúzott egy óvszert.  Fogával feltépte a papírt, a gumit pedig a szerszámára húzta. Ezután befészkelte magát a lábaim közé. Egyre közelebb jött, míg végül belém csusszant. Felsikoltottam a mérete miatt, mire ő elmosolyodott.


-Ssh, lassan csinálom. - mosolygott kedvesen.


Próbáltam ellazulni, de hiába volt már előtte több szexuális kapcsolatom, úgy éreztem magam, mintha az lenne az első. Talán az is volt. Az első olyan, amihez érzelmek is társultak.


Lassan megszoktam a méretét és a feszültségem is megszólt. Hihetetlenül jó érzés volt, ahogyan mozgott. Ujjaival izgatott odalent, aminek hatására egyre forrósodott a levegő. Jimmy homlokán izzadságcseppek gyöngyöztek. A tempó gyorsult, amitől hatalmas gyönyör lett úrrá rajtam. A testem megremegett, a srác arcán önelégült vigyor ült ki. Erősen megfogta a derekamat - biztos voltam benne, hogy ott fog maradni a kéznyoma egy nagy lila folt képében, de nem zavart.


Még jobban felgyorsított, majd egy rekedtes nyögés hagyta el a száját. A következő pillanatban kihúzta a szerszámát és mellém feküdt.


Nagy levegővételek közben néztem, ahogy leveszi az óvszert, majd a kukához sétál vele. Tetszett a látvány, amit Jimmy meztelen teste nyújtott.


-Na mi az? - fordult felém mosolyogva, amikor észrevette, hogy bámulom.


-Tessék? - eszméltem fel a bambulásomból.


-Tetszem neked igaz? - indult el felém. Arcom vörös lett és szégyenlősen elfordítottam a fejem.


-Nos, az a helyzet, hogy igen. Lehet, hogy most rosszat csináltunk, de nem bántam meg, hidd el. - néztem rá. Ő nem szólt semmit csak mosolygott. Milyen gyönyörű is volt az a mosoly! Megint elidőztem az arcát bámulva.



-Mi az, mit nézel? A végén még azt hiszem, hogy belém szerettél. - nevetett fel. Ennél a mondatnál elkomorult az arcom. Az első gondolatom az volt, hogy ő az egész dolgot csak egy futó kalandnak vette. Lehajtottam a fejem, majd felöltöztem és az ajtóhoz mentem.


-Most mégis hová mész? - hallottam Jimmy csalódott hangját. Nem törődtem vele. Lenyomtam a kilincset és húztam, de az ajtó nem nyílt ki.


-Ezt keresed? - kopogtatta meg a kulcsot a szekrényen.


-Nyisd ki kérlek. - mondtam erőtlenül.


-Mi bajod van? - jött oda hozzám.


-Semmi. - vágtam rá. Túl gyorsan.


-Akkor bizonyára azért akarsz itt hagyni.


.Jimmy! Döntsd el, hogy mit akarsz! Ha szeretsz, akkor szeress normálisan, ha nem, akkor ne hülyíts! - fakadtam ki.


-Mi van? Én szeretlek téged és reménykedek, hogy te is engem. - mosolygott, majd puhán megcsókolt. Elszálltak a kételyeim, hittem neki. Ezt követően szó szerint beestünk az ágyba.


-Szeretlek Jimmy! - suttogtam és egy puszit nyomtam az arcára. Ő átölelte a derekamat, majd szorosan magához húzott.


-Figyelj, hol szerezted ezeket a sebeket? - böktem a felsőtestét díszítő hegekre.


-Ó, nos ezt még kiskoromban szereztem, amikor az öcsémmel összevesztünk egy játékon. Elvettem tőle és szaladtam kifelé, de utolért és meglökött. Átestem az üvegajtón, egy szilánk pedig beleállt a hasamba. Az orvos szedte ki a kórházban. Ezt is gyerekkoromban szereztem biciklizés közben. Bár nem emlékszek, hogy mi történt,csak elestem és elveszítettem az eszméletemet. Ezt..hát..az egyik exem csinálta. Hajlamos volt egyik pillanatról a másikra bekattanni. Ilyenkor egy pengével vagdosta magát, amikor bementem hozzá a szobájába, el akartam venni tőle,de felém lendítette és a jobb mellem fölött megvágott vele. Nem volt könnyű eset a lány. A többit pedig különféle balhékon kaptam. Nem emlékszem rájuk túlságosan. - mutogatta, majd rám mosolygott. Még mesélt valamit az exéről, de már nem tudtam figyelni, elnyomott az álom.

2 megjegyzés: